أنغام من جدة.. خمسة وخميسة في عين الحسود

وفاء الباهي24 يونيو 2019آخر تحديث : الإثنين 24 يونيو 2019 - 1:57 مساءً
وفاء الباهي
اخبار منوعة
أنغام
أنغام

معالي المستشار تركي آل شيخ رئيس هيئة الترفيه بالمملكة العربية السعودية قام بنشر فيديو لإحدى مقاطع المطربة أنغام من حفلها الغنائي بجدة.

وفي هذا الفيديو قالت أنغام: “في جدة ولخامس مرة في المملكة العربية السعودية ما شاء الله وخمسة وخميسة في عين الحسود وأكيد أنا بعتبر نفسي محظوظة وده شرف كبير ليا إني أكون من أوائل الفنانين والفنانات اللي غنوا في المملكة”.

وتابعت وقالت: “بعد النقلة الكبيرة اللي حصلت بعد التطور الفني والثقافي الكبير والمشوار اللي بدأتوه وهتكملوا بكل نجاح وبكل شجاعة لقدام لأنكم شعب واعي ومثقف ومحترم ولأنكم تستحقوا السعادة وتستحقوا الفرح والفن ولأنكم من أكتر الشعوب اللي بتفهم في الفن وبتفهم في الشعر وبتقدر الفنان والفن، فأنا بعتبر نفسي حقيقي محظوظة إني وسطكم وإني منكم”.

رسالة أنغام لتركي آل شيخ

وقدت أنغام الشكر لتركي آل شيخ وقالت: “عايزة لأول مرة يمكن أدي لشخص حقه شخص حقيقي هو يمكن من الناس تعتقد إننا مممكن نكون بنجامله لكن هي حقيقة إن تركي آل شيخ شاعر وشخص فنان وبيحترم الفن وبيرعى الفن وبيقدمه بشكل محترم وعنده مشوار ابتداه معاكم وهيكمله بنجاح وأنا بشكره انهردة على اللي بيعمله للفن والفنانين في كل المجالات”.

اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.